החלה אכיפה נגד רוכבים מסכני חיים - עיריית בני ברק
 

החלה אכיפה נגד רוכבים מסכני חיים

רחובות בטוחים להולכי הרגל וילדי העיר: אגף הפיקוח והאכיפה עירונית פותחים במבצע אכיפה מוגבר ברחבי העיר נגד רכיבה לא חוקית ומסוכנת של אופניים וקורקינטים חשמליים. זאת בעקבות גל הולך וגובר של מפגעי בטיחות חמורים המהווים סכנה יומיומית וממשית לעוברֵי האורח

על מנת להגן על חייהם של התושבים ולמנוע את ההחרפה במצב, הנחה ראש העיר הרב חנוך זייברט, להפעיל וליישם את חוק העזר העירוני המסמיך את הפקחים לבצע סנקציות נגד רוכבים מסכני חיים. כחלק מהיערכות מוקדמת קיימו צוותי הפיקוח סיורים לימודיים בערים שכנות במטרה ללמוד מנסיונם.

כבר במהלך הפעילות הראשונית בשטח, תורגם חוק העזר הלכה למעשה: פקחי העירייה החרימו היום לראשונה כלי דו-גלגלי שרכב בצורה מסוכנת וסיכן את הסדר הציבורי. הכלי הועבר למחסני העירייה ויוחרם למשך 30 יום רצופים, כפי שקובע החוק לגבי כל ביצוע עבירה תנועתית מסוג זה.

בעירייה מבהירים כי מטרת המהלך אינה להעניש, אלא להחזיר את הביטחון לרחובות ולשמור על חיי אדם. העירייה פונה לציבור התושבים והרוכבים בבקשה לגלות אחריות, לנסוע אך ורק על פי כללי התנועה, ולהימנע לחלוטין מסיכון עוברי ושבים.

החרמה של אופניים חשמליות